szombat

Ismét varrok

Nos, amire tegnap már utaltam: elkészült az első blokk, ami a jégcsillagos takaróm keretét adja majd. Talán emlékeztek a jégcsillagos takaróra. Sokáig készült, majd pihent egy kicsit, végül szendvicselve lett, és tűzve, végül be is fejeztem,. Amikor készítettem, nem ágytakarónak terveztem, hanem takaró takarónak, de végül eddig nem használtuk egyáltalán. Most bővíteni szeretném, hogy egy aránylag nagy ágyra ágytakaró llegyen belőle. Kap egy sötét kék keretet, melyben világos kék, illetve fehér csillagok lesznek. Az elkészült takaró csillagai a feathered star, és a lemoyne star mintákból áll, ezért természetesen a keret csillagai is ezekből a mintákból készülnek majd.
Íme az első blokk:

A színek nem teljesen valósághűek a képeken, mivel villanyfénynél készültek. Holnap megpróbálok jobb képet készíteni.

Íme a nappal készített képek:


No tehát! Ezek a színek a valósághű színek.
Ha már újra feathered star-ozom, frissíteni fogom a készítéssel kapcsolatos útmutatómat is.

3 megjegyzés:

Monika írta...

Te jó ég,de gyönyörű!!!!! Hatalmas munka,tudom,mert gyakoroltam.
papírravarrással készíted ezeket az apró részeket?
Csodálatos!!!!!!!!!!!!!!

beszand írta...

Imádom ezt a csillagot! Főleg , hogy láttam a másik már elkészült takaródat is. Szuper vagy!

ancsapancsa írta...

Mamka! nekem is nagy kedvencem ez a minta. Nem papírra van varrva (bár az ötlet nem rossz a +tollas" részletnél sokat pontosíthatnánk rajta) majd mutatom megint, hogy hogy készül.

Andi! Én is imádom. olyan szép. De ez nem egy másik takaró lesz, hanem azt a takarót egészítem ki majd. (terveim szerint)